Відгук: Автомобіль Peugeot 301 седан - Ця машина підходить тим у кого це буде перша машина в родині
Переваги:
Місткість салону. Підвіска. Дизельний двигун через не велику доплату. Екстер'єр. Адаптація до укр. умов експлуатації.
Недоліки:
Бюджетний пластик салону в порівнянні з 208. Відсутність ISOFIX, ESP навіть як опції. Екстер'єр - немає опції: панорамного даху, діодним підсвіки. Кузов седан, а не ліфт бек, як в Рапіда - відповідно обмежена перевезення об'ємного багажу.
Машинка супер дуже нею задоволений. Двигун - тяговітий. не потрібно крутити до високих оборотів, щоб відчути задоволення від водіння. Перед цим їздив на Поло хетчбек 1.2 TSI. Двигун у Поло був дуже хороший, їзда динамічна. Навіть порівняно з ним 301 Пежо вражає.
На рахунок звуку двигуна в салоні, то він завжди присутня. На холостих обертах його майже не чути. При звичайній іхзді він постійно супроводжує, на високих оборотах додається свист турбіни. Звук не буде докучливий і дозволяє розмовляти з пасажиром не підвищуючи голос.
Підвіска - вражає. Настройки підвіски - ідеальний компроміс між драйвом і комфортом в наших умовах. Для їзди по Львівській бруківці підходить ідеально. На 301 нерівності і не значні ями не відчутні і обходити їх треба тільки, щоб зберегти підвіску.
Салон - нормальний. Інтер'єр важко назвати сильною стороною 301. У мене співробітник має новий Ріо. У цій машині салон дивиться багатшими. Пластик в 301 дивиться нормально, є лаковані вставки і сріблясті, які збагачують салон. Тільки варто постукати по основному пластика і відразу чути він бюджетний. Сподобалося, що в середній комплектації кондиціонер не механічний. Нету круглих перемикачів і сувачків з 90х як я базовій комплектації. Є гарненький круглий дисплей, що показує налаштування кондиціонера. Магнітоли в даній комплектації немає. Є радіо підготовка. Виявилося, що вона тільки на передні колонки і довелося доплачувати щоб на сервісі кинули кабель до задніх колонок. Також є різниця між C - Elysee. Коли на сервісі питав які колонки взяти, сказали спереду і ззаду 13ки. Подивилися по Сітроена. Довелося встановлювати, виявилося, що в 301 Задні 16ки. Також дуже дивно що в авто +2013 відсутні кріплення дитячих сидінь ISOFIX. Вони доступні як опція, якщо вибрати білий салон. На авто з білим салоном потрібно було довго чекати. Але і це не дуже практично.
Місткість всередині. Салон просторий, місця як для передніх пасажирів так і для задніх достатньо. У мене зріст 187 і мені не надто було комфортно їздити ззаду в новому Accent, получше в Rio. У 301 ззаду не їхав, але сідав за собою. Стеля на голову не тисне і місце для ніг є. Звичайно, при моєму зрості хотілося б мати більший запас, тільки вимагати цього від авто B класу не варто. Посадка на водійському місці не надто зручна. Можливо, мені так і не вдалося налаштувати все під себе, так як ще не було для цього достатньо часу. Але вже можу сказати, що не вистачає регулювання керма по вильоту. Зараз у мене компроміс, або я під'їжджаю кріслом занадто близько і в мене ноги зігнуті в колінах, і руки на нормальній відстані до керма, або їду досить далеко, щоб ногам було зручно, тоді кермо виходить занадто далеко. Так і хочеться витягнути його на себе.
Багажник великий і глибокий. На даний це не дуже зручно. Так як в хетчбеках у мене кульки з Ашана упиралися в задню сидушки, а зараз тонуть у глибині багажника і їх потім не зручно діставати. Багажник всередині має спец. ручки, щоб його було зручно закривати. Це не завжди вдається. У більшості випадків потрібно його дохлопувати ззовні. Також в багажнику є великі дуги і малий отвір, що не дозволять возити об'ємний багаж.
Екстер'єр. Авто дуже хороше. Навіть в середній комплектації має алюмінієве оздоблення радіатора, протитуманні фари. Колір - коричневий металік варто своєї доплати. Диски цієї комплектації йдуть сталеві. Коли прийшов забирати авто, здалося, що на ньому литі диски. Вся справа в добре підібраних ковпаках, по яких практично не видно, що це не литі диски.
Переваги:
Місткість салону. Підвіска. Дизельний двигун через не велику доплату. Екстер'єр. Адаптація до укр. умов експлуатації.
Недоліки:
Бюджетний пластик салону в порівнянні з 208. Відсутність ISOFIX, ESP навіть як опції. Екстер'єр - немає опції: панорамного даху, діодним підсвіки. Кузов седан, а не ліфт бек, як в Рапіда - відповідно обмежена перевезення об'ємного багажу.
Машинка супер дуже нею задоволений. Двигун - тяговітий. не потрібно крутити до високих оборотів, щоб відчути задоволення від водіння. Перед цим їздив на Поло хетчбек 1.2 TSI. Двигун у Поло був дуже хороший, їзда динамічна. Навіть порівняно з ним 301 Пежо вражає.
На рахунок звуку двигуна в салоні, то він завжди присутня. На холостих обертах його майже не чути. При звичайній іхзді він постійно супроводжує, на високих оборотах додається свист турбіни. Звук не буде докучливий і дозволяє розмовляти з пасажиром не підвищуючи голос.
Підвіска - вражає. Настройки підвіски - ідеальний компроміс між драйвом і комфортом в наших умовах. Для їзди по Львівській бруківці підходить ідеально. На 301 нерівності і не значні ями не відчутні і обходити їх треба тільки, щоб зберегти підвіску.
Салон - нормальний. Інтер'єр важко назвати сильною стороною 301. У мене співробітник має новий Ріо. У цій машині салон дивиться багатшими. Пластик в 301 дивиться нормально, є лаковані вставки і сріблясті, які збагачують салон. Тільки варто постукати по основному пластика і відразу чути він бюджетний. Сподобалося, що в середній комплектації кондиціонер не механічний. Нету круглих перемикачів і сувачків з 90х як я базовій комплектації. Є гарненький круглий дисплей, що показує налаштування кондиціонера. Магнітоли в даній комплектації немає. Є радіо підготовка. Виявилося, що вона тільки на передні колонки і довелося доплачувати щоб на сервісі кинули кабель до задніх колонок. Також є різниця між C - Elysee. Коли на сервісі питав які колонки взяти, сказали спереду і ззаду 13ки. Подивилися по Сітроена. Довелося встановлювати, виявилося, що в 301 Задні 16ки. Також дуже дивно що в авто +2013 відсутні кріплення дитячих сидінь ISOFIX. Вони доступні як опція, якщо вибрати білий салон. На авто з білим салоном потрібно було довго чекати. Але і це не дуже практично.
Місткість всередині. Салон просторий, місця як для передніх пасажирів так і для задніх достатньо. У мене зріст 187 і мені не надто було комфортно їздити ззаду в новому Accent, получше в Rio. У 301 ззаду не їхав, але сідав за собою. Стеля на голову не тисне і місце для ніг є. Звичайно, при моєму зрості хотілося б мати більший запас, тільки вимагати цього від авто B класу не варто. Посадка на водійському місці не надто зручна. Можливо, мені так і не вдалося налаштувати все під себе, так як ще не було для цього достатньо часу. Але вже можу сказати, що не вистачає регулювання керма по вильоту. Зараз у мене компроміс, або я під'їжджаю кріслом занадто близько і в мене ноги зігнуті в колінах, і руки на нормальній відстані до керма, або їду досить далеко, щоб ногам було зручно, тоді кермо виходить занадто далеко. Так і хочеться витягнути його на себе.
Багажник великий і глибокий. На даний це не дуже зручно. Так як в хетчбеках у мене кульки з Ашана упиралися в задню сидушки, а зараз тонуть у глибині багажника і їх потім не зручно діставати. Багажник всередині має спец. ручки, щоб його було зручно закривати. Це не завжди вдається. У більшості випадків потрібно його дохлопувати ззовні. Також в багажнику є великі дуги і малий отвір, що не дозволять возити об'ємний багаж.
Екстер'єр. Авто дуже хороше. Навіть в середній комплектації має алюмінієве оздоблення радіатора, протитуманні фари. Колір - коричневий металік варто своєї доплати. Диски цієї комплектації йдуть сталеві. Коли прийшов забирати авто, здалося, що на ньому литі диски. Вся справа в добре підібраних ковпаках, по яких практично не видно, що це не литі диски.
У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
ОтветитьУдалитьЯ хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно
У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
ОтветитьУдалитьЯ хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно